2010-07-01
 02:31:14

God natt el god morgon :s?

Är en riktig nattuggla! Fast det är så tråkigt ibland att vara kvällspigg när man är själv, vilka är vakna kl. Halv 3 på morgonen liksom? :p så därför tänkte jag passa på att prova hur det är att mobilblogga (det kommer endast kosta max 1kr/dag att surfa om man har comviq i sommar, vilket är Najs) :D imorgon, eller idag blir det ju :s ska jag typ träffa adam och några och sen ska jag träna med laget, Woho, typ evigheter sen :D men nu måste jag verkligen försöka sova (annars får jag börja äta sömntabletter som alla gamla gummor gör eftersom man enligt de absolut inte kan vara vaken längre än till kl 9 på kvällen och man måste ju senast gå upp kl 6, annars har man syndat... Blä, vill inte bli gammal och tråkig). God natt, eller snart kanske jag borde säga god morgon :p puss och kram skumbanan ;)


Ida Tallhed
PUBLICERAT: 2010-07-01, 10:21:18 | URL: http://idatallhed.se

oooh ja! de var länge sen vi var in på varandras blogg. <3 jo det är kul med egen hemsida och allt. du borde prova :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: